Kirjeldus
Nonii. Lugu järgmine. Oli üks neljapäeva õhtu, kui istusime oma burksitiimiga koos ja mõtlesime, et no kurja. Sel aastal läheb valimistel ikka noorte ja vanade vahel korralikuks rebimiseks. Siis aga mõistsime, et NOORED EI KÄI JU VALIMAS. Sellepärast otsustasimegi sekkuda Riigikogu valimistesse ning luua valimiskampaania, “Sõber, valima!” mille eesmärk ei olnud suunata hääli mõnele numbrile või nimele, vaid saada noored lihtsalt hääletama. Kuna endalgi on sõbra soovitus tihtipeale tähtsam, kui mõne riigiteadlase numbrid, siis kutsusime VLND Burgeri “kuulsaimad” sõbrad kaamera ette ja lasime neil lihtsalt oma arvamust avaldada. Sihtisime just noort valijat, mistõttu jätsime Facebooki ning keskendusime Instagramile. Ja ka seal just videosisule. Laadisime videoklipid ka Youtube’i ning kolmest Instagramis kõige paremini esinenud klipist keevitasime veel Youtube’i reklaamid. Lisaks lõime kõhklevale ja potentsiaalselt väheteadlikule noorele veebilehe valima.vlndburger.ee, kus sai näha kõike, mida üks kõhklev noor Riigikogu valimistest teadma peaks. Oli sest ka kasu? Hea küsimus. Juba esimeste videote ilmumisel saime positiivseid reaktsioone nii Instagramis, Facebookis kui ka Twitteris. Instagrami vahendusel jõudsime 63 500 eestlaseni, kes nägid meie üleskutseid kokku lausa 171 tuhat korda. Friikaks burksi kõrval oli aga meie oma president, kes esmalt avaldas soovi ka ise valimiskampaanias osaleda. Oma osaluse vormi ta meile aga ei avaldanud. Seda nägime me kõik koos juba riigitelevisiooni vahendusel ja hiljem ka söödavama ampsuna Instagramis.
-
Producer
-
Design
-
Valija
-
Copywriter
-
Behind the scenes fotograaf
-
Project Lead
-
Helitehnik
-
Operaator ja režissöör
-
Monteerija
-
Animaator
-
Project Manager
-
Operaatori assistent
-
Social media specialist
-
Veebilehe looja
-
MUA