Kirjeldus
Teise Ööturu ajaks oli Balti Jaama Turg avatud olnud natuke üle aasta. Meie eesmärk oli näidata, et Balti Jaama Turg on enamat kui ostlemise koht ning turg võib olla paik, kus inimesed saavad kokku, et üheskoos lõbutseda, süüa head toitu ja tantsida. Samuti oli eesmärk Balti Jaama Turu brändi nähtavuse suurendamine ja tugevdamine. Kasutasime inimeste teavitamiseks nii traditsioonilist meediat kui ka sotsiaalmeediat. Läbi sotsiaalmeedia püüdsime eelkõige noori ja seetõttu valisime välja 20 aktiivset sotsiaalmeedia influencerit, kellele saatsime Balti Jaama Turu logoga pusa ja kutse Ööturule. See toimis ja praktiliselt kõik influencerid jagasid pusa pilti ning kutset turule. Minimaalsete vahenditega saavutasime suurepärase tulemuse - Ööturgu külastas pea 41 000 inimest ja üritust kajastasid peaaegu kõik suuremad Eesti ja Vene meediakanalid.
-
Animator