Kirjeldus
Campaign for Hellus kefir "When was the last time You had kefir?" The objective was to increase the consumption of kefir, primarliy among young people. The rhetorical question "When was the last time You had kefir?" was the central message of the campaign. We used posters depicting trendy young guys in different humorous usage situations. 12 different poster designs were used in 65 locations. The campaign took place during w26 and w28. The number of duplicated contacts was 5,7 million, making the reach in TG 15+ 91% and frequency 13.7.
Hellus keefiri kampaania „Millal Sina viimati keefirit jõid?“ Kampaania eesmärgiks oli suurendada keefiri tarbimist erinevate sihtrühmade hulgas, eelkõige noorte hulgas. Kampaania läbivaks sõnumiks oli retooriline küsimus „Millal Sina viimati keefirit jõid?“ Kasutasime kampaanias postreid, kus noored kujutasid erinevaid lõbusaid keefiri tarbimise situatsioone. Kampaania eripäraks oli ühe kampaania jooskul 12 erineva kujunduse kasutamine. Kampaania toimus nädalatel 26 ja 28. Kokku olid kaetud 65 bussiootepaviljoni või valgusvitriinpinda (Tallinnas oli 45 pinda, Tartus 13 ja Pärnus 7 pinda). Korduvkontaktide arv oli 5,7 miljonit, mis teeb katvuse sihtrühmas All 15+ 91%, sagedusega 13,7.
-
creative
-
photographer
-
projektijuht