15.09.18 toimunud Maailmakoristuspäev oli kommunikatsiooniprojekt eesmärgiga juhtida tähelepanu prügiprobleemile ja kutsuda ühel päeval maakera puhtamaks koristama miljonid inimesed 150 riigis. Eesmärk saavutati – osales 17,8 miljonit inimest 157 riigis. See oli suurim kingitus maailmale EV 100. sünnipäeval. Kommunikatsiooni eelarve: 50 000€, lisaks 120 000€ 24h telesaatele. Rahvusvahelise kommunikatsiooni eesmärk oli tõsta teadlikkust aktsiooni toimumisest ja prügiprobleemist. Eesti kommunikatsiooni eesmärk oli tekitada ühiskonnas uhkustunne selle üle, et meie juhtimisel toimub maailma suurim kodanikualgatus. Kommunikatsioonistaap asus Eestis, kust vahendati rahvusvahelisele meediale üle maailma toimuvat, juhiti ja toetati maailmakoristuse eel, ajal ja järel kommunikatsioonimeeskondi 150-s riigis, kes lähtusid keskselt kokku lepitud plaanist, sõnumitest ja tööriistakastist. Sihtgrupp: 150 riigist koosnev võrgustik ja ajakirjanikud, Eestis kohalikud elanikud. Sidusgrupid: riikide valitsused, arvamusliidrid, tuntud inimesed, organisatsioonid ja ajakirjanikud. Eestis lisaks kohalikud ettevõtted, riigiasutused, KOV-id, tuntud riigi- ja meelelahutustegelased. Kanalid: koduleht, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, meedia ning partnerite sise- ja väliskanalid. Sõnumid keskendusid prügiprobleemile, prügi kaardistamisele ning koristamisele. Eestis idee ja ettevõtmise erakordsusele ja kümneaastasele koristustalgute traditsioonile. Uudse lähenemisena toimus 24h YouTube otsesaate, mida juhtisid saatejuhid Iirimaalt ja Zimbabwest. Tulemused: kokku koguti hinnanguliselt vähemalt 88 500 tonni prügi, 15% prügist saadeti taaskasutusse. Meedia ja sotsiaalmeedia kajastusi 33 400, kogu reach 113,8 miljardit. Twitteri märkimisi 2,5 miljonit sealjuures reach 15 miljonit. Eestis kajastuste arv 7.-23.09: 345. Tunnustused: UNESCO keskkonnahariduse auhinna laureaat, kaardistamis äpp on WSA hinnangul üks parimaid rakendusi, Eva Truuverk on aasta kodanik ja aasta naine.