Kirjeldus
Ivo Nikkolo rõivabränd vajas muutust. Mitte ainult riiete disainis ja logos, vaid üldist imago ja sihtgrupi muutust. Kuidas jõuda nooreni, kui varem kõnetati vanemat ja jõukamat naist? Kuidas panna uus bränd tööle? Andsime sõna naistele, kes neid riideid kannavad ja kes kannavad brändi sõnumit. Enam kui 2 miljoni inimeseni jõudmine traditsioonilises ja sotsiaalmeedias. 63,1% neist uus sihtgrupp. Ivo Nikkolo Rebrändingu kommunikatsioon: kuidas 5000 euroga jõuda 1,3 miljoni inimeseni? • PEAMINE ÜLESANNE: Kommunikeerida uuenenud Ivo Nikkolo brändi nooremale sihtgrupile, hoides samal ajal brändile omast rafineeritud suhtluskeelt. • KPI: Noorema sihtgrupini jõudmine ja nende kõnetamine. • Sihtgrupp: - Naised vanuses 21-45; - Ambitsioonikas karjäärinaine, kes töötab turunduses, HR-juhina või mõnes tehnoloogiafirmas; - Naine, kes tahab näha hoolitsetud välja, kuid mitte liiga pingutatud. • LOOVLAHENDUS: Kaasasime neli noort naist, kes on teinud edukat karjääri peamiselt start-up valdkonnas. Korraldasime nendega pildistasime ja video filmimise, kus nad rääkisid oma karjääriloo ja elus kogetud õppetundidest. Pilte ja videoid kasutasime Ivo Nikkolo sotsiaalmeedia kanalites, blogis ja klientidele saadetavates uudiskirjades. Kõik neli naist andsid ka intervjuud erinevates peavoolumeedia väljaannetes. Nende lugude juures kasutati Ivo Nikkolo poolt pildistatud pilte ja viidati Ivo Nikkolo kampaanias osalemisele. • SÕNUM: Ivo Nikkolo on naiste moebränd, mis loob moodsaid ja kvaliteetseid rõivaid ja aksessuaare, võimestades samal ajal neid riideid kandvaid naisi läbi moe. Kogu eelarve: 10 000 eurot Elluviimise aeg september 2021 - detsember 2021.
-
PR strategist