Euroopa Solidaarsuskorpuse kommunikatsioonikampaania
SA Archimedese noorteagentuur (Reet Kost, Karin Öövel, Regina Rähn jt)
2019: Sotsiaal/vastutustundlik kommunikatsioon
Hõbemuna 2019
Kirjeldus
Viisime perioodil septembrist detsembrini läbi kampaania, mille käigus värbasime erinevate kommunikatsioonitegevuste, ürituste, koolituste kaudu ning influencerite toel uusi noori ja organisatsioone, kes löövad kaasa vabatahtlikus töös ning muudavad paremaks elu oma kodukohas või panustavad ühiskonna arengusse kodust kaugemal.
Kuna sihtrühmaks olid noored, siis kasutasime neile olulisi kommunikatsioonikanaleid – suurim osa kommunikatsioonist toimus digikanalites (Youtube, Instagram, Facebook, Google Display võrgustik, Postimees, Delfi), tegime koostööd noorte jaoks oluliste sotsiaalmeediamõjutajatega ja korraldasime üritusi, mis aitasid noori projektide kirjutamisel, rahastuse taotlemisel ja meeskondade komplekteerimisel, pakkudes lisaks ka enesearengut ja meelelahutust.
Tulemused:
- 35 meediakajastust üleriigilistes ja kohalikes kanalites, reach kokku 1 114 000 kontakti
- Digikanalite kommunikatsioonikampaania näitamisi 2 772 000 korda, jõudsime enam kui 600 000 unikaalse brauserini
- 820 Euroopa Solidaarsuskorpusega liitunud Eesti noort vanuses 18-30 a, kes soovivad teha vabatahtlikku tööd, osaleda töö- või praktikaprojektides või viia ellu kohalikke solidaarsusprojekte
- 41 esitatud projekti kohaliku elu edendamiseks, mille autoriteks on 215 Eesti noort
- 159 akrediteeritud organisatsiooni üle Eesti
- Lisaks kogu kampaania peegeldus SA Archimedese noorteagentuuri sotsiaalmeediakanalites, veebilehtedel, uudiskirjades, noorsootöötajate võrgustikus, partnerorganisatsooonides ning otsekommunikatsioonis.