Kirjeldus
While coordinating communication activities of the European Film Awards 2010, KPMS set its aim to guarantee effective media relations with Estonian press; create a professional information for Estonian public flow before, during and after the event; and seamless organization of media activities and press participation of this large-scale event with highly regulated organization model. In addition to working as a local press office for EFA2010, KPMS developed and carried out the whole marketing and communication campaign in Estonia in close cooperation with the event’s production team and other involved parties. Based on the amount and diversity of media coverage, ratings of the live coverage and positive feedback from media, the objectives of the communication campaign were well met in Estonia and other European countries and the marketing of the event to the public and to the media was extremely successful.
Euroopa Filmiauhinnad 2010 kommunikatsioonitegevuste koordineerimisel oli KPMSi eesmärgiks tagada efektiivne meediasuhtlus Eesti ajakirjandusega, sündmust Eesti avalikkusele tutvustav infovoog nii ürituse eel, ajal kui ka järel ning selle mastaapse ning reglementeeritud korraldusmudeliga sündmuse ladus pressitegevuste ning -osaluse korraldus. Lisaks toimimisele EFA2010 kohaliku pressiteenistusena töötas KPMS tihedas koostöös sündmuse produktsioonimeeskonna ja teiste seotud osapooltega välja ja viis ellu kogu ürituse Eesti-poolse turundus- ja kommunikatsioonikampaania. Meediakajastuse hulgale ja käsitluste mitmekesisusele, auhinnagala otseülekande vaatajareitingule ja meedia positiivsele tagasisidele toetudes võib tõdeda, et kommunikatsioonikampaania eesmärgid said Eestis ja teistes Euroopa riikides edukalt täidetud. Ürituse turundamine avalikkusele ja meediale õnnestus igakülgselt.Lähem kirjeldus lisatud failina.
-
producer
-
projektijuht