Kirjeldus
Sularaha kasutamine väheneb iga aastaga. Suletakse sularahaga arveldavaid pangaesindusi ja vähendatakse sularahaautomaatide arvu. Väikses koguses sularaha läheb vahel aga igaühel tarvis – näiteks naabertalust mune ostes või laadal käies, lastele taskuraha andmiseks või reisile minnes. Paljude Eesti inimeste jaoks tähendas see varem mitmekümne kilomeetrist eraldi sõitu pangaautomaadi juurde. Coop Pank tegutseb Eestis unikaalse strateegiaga, pakkudes pangateenuseid kauplustes. See võimaldab pangateenuseid pakkuda kõikjal üle Eesti, ka nendes piirkondades, kus pangakontori või ATMi üleval pidamine poleks majanduslikult mõttekas. Coop Sula teenuse turule toomine muutis sularaha maapiirkondades varasemaga võrreldes oluliselt paremini kättesaadavaks – sularaha saab ilma lisatasuta välja võtta kõikide 350 Coop Eesti kaupluse kassades üle Eesti. PR-kampaania keskendus igale maakonnale eraldi, tuues välja Coop Panga esindused ja kauplused, kus teenus toimib. Eraldi fookus oli nendel piirkondades, kus suleti hiljuti pangaesindusi või sularahaautomaate. Tulemused: - Üle 50 meediakajastuse Coop Sula teemadele, tugev kajastus kõikides maakondades - Igas kuus tehakse kauplustes keskmiselt 23 000 sularaha väljavõtmise tehingut, neist enim piirkondades, kus pangaautomaat puudub, mis näitab, et Coop Sula muutis Eesti elu maapiirkondades päriselt paremaks - Positiivne tagasiside klientidelt ja olulistelt sidusrühmadelt (nt Eesti Pank tõi välja, et tänu Coop Pangale on kasvanud oluliselt sularaha kättesaadavus maapiirkondades) - Probleemi teadvustamine ja lahenduste pakkumine konkurentide ja teiste ettevõtete poolt – nt alustati analoogse teenuse pakkumist Olerexi tanklates - Positiivne mõju Coop Panga tuntusele eristuva eestimaise pangana - Coop Pank võitis aastaga juurde 9000 uut klienti ja kolmekordistas kasumi, panga laenuportfell kasvas 37% ja hoiused 22% https://www.cooppank.ee/sula
-
Strategist
-
PR specialist
-
Creative Agency