Kirjeldus
Introducing a totally new product on Estonian market – barbecue logs pressed from sunflower seeds. The process of shaping the package had two goals – making it easy to transport and communicating the right use of the product. The idea of a case with handgrips was born. The compact character of the product allowed to design a realtively small case compared to the usual barbecue coal bags. So how did we communicate the right use of the product then? Firstly, the brand logo Biohalg was designed, combining the stylized sunflowers and logs. That way, already the name hints what’s the product for. Instead of a boring text there is a comic panel by Toomas Pääsuke that shows the buyer how to use the product properly.
Tegemist on täiesti uue tootega Eesti turul – päevalilleseemnetest pressitud grillhalgudega. Pakendi kujustamisel oli kaks olulist lähtepunkti – tuli tagada transportimise mugavus ning anda otse pakendil selged juhtnöörid toote õige kasutamise kohta. Transportimise mugavust silmas pidades sündis mõte sangadega kohvrist. Seda on hea käes hoida. Toote eripära - väiksem maht ja kõrgem kütteväärtus - lubas hoida kohvri mõõtmed tunduvalt kompaktsemana võrreldes tavaliste grillsöekottidega. Pakendi kuju paigas, jäi lahendada teine ülessanne - kuidas teha tarbijale võimalikult efektiivselt selgeks toote õige kasutamine. Esmalt sündis kaubamärk Biohalg, millel on kaks algelementi - stiliseeritud päevalill ja halg, millest omakorda moodustub kaubamärgi nimi. Nii viidatakse juba nimekujuga toote kasutamisotstarbele. Tavapärase kasutamisõpetuse asemel on pakendil aga lõbusa joonega koomiks Toomas Pääsukeselt.
-
creative
-
projektijuht