Kirjeldus
Uuskasutuskeskus vajas uut kurssi, mis tõstaks brändi tuntust ja parandaks ühiskondliku hoiakut taaskasutamisest. Töötasime välja uue slogani ning ühendasime väed tuntud isikutega, kellest said vabatahtlikult kampaania saadikud. Uuskasutuskeskus saavutas laialdasema tuntuse, tõusis kvaliteetsete annetuste hulk ja tekkis uus trend rändkasutuskastide näol ettevõtetes. Olukord/Probleem: Uuskasutuskeskus vajas senisele „Toome ära!“ annetuskampaaniale uudsemat ja suurejoonelisemat lähenemist, mis tõstaks Uuskasutuskeskuse tuntust vaiksel pandeemiaperioodil, parandaks hoiakut taaskasutamise suhtes ja kutsuks inimesi üles kevadise koristuse ajal annetama heas korras seisma jäänud esemeid. Eesmärk: Meie eesmärgiks oli rääkida taaskasutusest ühiskondlikul tasandil laiemalt; mõjutada suhtumist uus- ja taaskasutamisesse, tõstes teadlikkust, et heas korras asjade äraviskamine on keskkonnale kurnav; kasvatada Uuskasutuskeskuse kui MTÜ tuntust, kommunikeerides selgelt, milliseid asju saab uuele ringile anda, parendades seeläbi annetuste kvaliteeti. Strateegia: Lõime slogani “Anna uuele ringile“, mis propageerib valehäbita asjade taaskasutamist. Kaasasime annetajatena eri sihtgruppides tuntud taaskasutuse usku inimesi. Kampaaniat toetasid tantsuvideo, videod kõneisikute esemetega lugudest, pressiteated ja ülesastumised meedias kampaania eri etappides, välimeedia Tallinnas, Tartus ja Pärnus, heategevuslik oksjon ning rändkogumiskastid ettevõtetes. Kirjeldus projekti elluviimisest ja eelarve: Eelarve: 20 000 Kampaania ametlik periood: 03.05-31.05.2021 Kajastuste arv: 20 Kampaania toimus kevadperioodil, mil suurkoristuste käigus kiputakse ära viskama palju korralikke asju või „vahetatakse“ garderoobi. Kõneisikud ja kajastused saadi inimeste heast ja vabast tahtest. Loovus ja uudsed lahendused kampaania läbiviimisel: Liis Lemsalu ja Stefani Eesti Laulu lavasõust pärit Uuskasutuskeskuse rändkogumiskastid jõudsid 17 ettevõtteni üle Eesti. Tegime kampaania ajal koostööd tantsuvideos esinenud taaskasutuse usku „Naabrist parema“ osalistega, kes osutusid saate võitjaks. Reet Linna populaarseks osutunud serviisile korraldati heategevuslik oksjon Facebookis
-
Art Director
-
PR strategist
-
PR specialist
-
Copywriter
-
Creative Director
-
Project Manager
-
Production
-
Design
-
Producer
-
Project Lead