Kirjeldus
Eesti Ekspressi uue dünaamilise veebilehe lansseerimine. Kuna vanade mittedünaamiliste veebilehtede puhul on oht, et osa teksti läheb kaduma, siis me võimendasime antud probleemi ja näitasime, et kui nii juhtub, võivad tekkida täiesti uued pealkirjad ja laused. Seega tervikpildi nägemiseks tasub lugeda Eesti Ekspressi uut dünaamilist digilehte. Läbi bännerite tuli 28 000 sessiooni. Kokku kehtivaid tellimusi kampaania lõpuks: 289 tellimust. Kõik makstud tellimused jagunesid: 194 EE digileht (67,1%), 54 EE+EPL+ML digilehed (18,7%), 41 EE+EPL digilehed (14,2%). http://www.tabasco.ee/Avalikud_failid/Ekspress/EE_dl_520x300-b/web/EE_dl_520x300-b.html http://www.tabasco.ee/Avalikud_failid/Ekspress/EE_dl_250x500-d/web/EE_dl_250x500-d.html
-
Creative Director
-
Creative director
-
Copywriter
-
Art director