Kirjeldus
The three goals were to collect information about recycling behaviour; raise awareness and image of environmental issues; build email lists of football fans and “green” consumers. Targeted emails were used to promote an online survey and prize draw. The prize – a unique football signed by the whole Estonian team (and some VIPs) at the party in London after the first ever England-Estonia football match. Altex handled the concept up to execution and even bought the ball and got it signed at the party. Spindo.eu email lists were used for targeted email marketing supported by send-a-friend referral mechanism, blogs, rate.ee and Orkut. Results: • 23,500 targeted emails were sent out which resulted in 3500 campaign entries; • 12% of the campaign entries came as a result of social media marketing; • As a bonus, campaign attracted so much interest that it got free ETV exposure – the prize draw was filmed for Lisaaeg.
Kampaania kolm eesmärki olid koguda infot taaskasutatavuse kohta; tõsta teadlikkust keskkonna küsimustes; ehitada jalgpallihuviliste ja “roheliste” tarbijate temaatiline emailide nimekiri. Online küsimustiku ja kampaania tutvustamiseks kasutati sihitud emaile. Auhind – unikaalne jalgpall, mille olid allkirjastanud kogu Eesti jalgpallikoondise liikmed (ja mõned VIP’d) Londonis esimese Inglise-Eesti jalgpallimatši järgselt. Altex vastutas alates kontseptsioonist kuni teostuseni, ostes isegi palli ja lastes selle peol allkirjastada. Spindo.eu emailibaasi kasutati sihitud emaili turundusel, mida toetasid saada-sõbrale mehhanism, blogid, rate.ee ja Orkut. Tulemused: • 23,500 sihitud emaili saadeti välja, mille tulemusena osales kampaanias 3500 inimest; • 12% kampaanias osalenutest tulid läbi sotsiaalse meedia turunduse; • Boonusena tekitas kampaania üldsusele suurt huvi, mille tulemusena saadi tasuta ETV aega – auhinna loosimine viidi läbi ja filmiti Lisaaeg saates.
-
creative
-
projektijuht