Kirjeldus
Masu tõttu kuivas laenude võtmine kokku. Inimesed kartsid oma töökohta kaotada ning seetõttu ka tarbimislaenu võtta. BIGBANK tuli välja just sellisele tarbijale mõeldud, aga keerulise sõnumiga laenutootega: töökaotuskindlustusega laen, mille puhul laenuvõtja töö kaotamise korral tasub laenumakseid 12 kuu ulatuses BIGBANK. Teleklipi puhul oligi põhiprobleem selles, kuidas laenu sisu lihtsalt ja arusaadavalt sihtgrupile "ära näidata". Panime tootele nimeks TURVALAEN ning oleme eriti uhked selle üle, et suutsime 30sekundilises teleklipis lausa kahel korral laenu keerulise sisu ette jutustada. Sõnum uudsest ja keerukast, kuid huvitavast ja vajalikust tootest jõudis kenasti massidesse ning saavutas suure populaarsuse. BIGBANKi müügitulu kasvas kampaania tulemusena kogu Baltikumis tuntavalt. Eriti hästi toimis uus laenutoode Lätis.
-
creative
-
producer
-
projektijuht