Ettevõtted seisavad silmitsi aina suureneva probleemiga: kuidas ja milliste vahenditega värvata inimesi? Kui kümme aastat tagasi tulid inimesed piltlikult tänavalt tööd paluma, siis tänane olukord on risti vastupidine.
2018. aastal, täpselt aasta pärast uue kaubamärgi lansseerimist Eesti turul, otsustas 2017. aasta mainekaim ettevõte Circle K Eesti võtta riski ning proovida lüüa kaks kärbest ühe hoobiga. Agentuuri ülesandeks oli koostöös Circle K personali- ja turundusosakonnaga välja töötada laiapõhjaline kommunikatsioonikontseptsioon ja -strateegia, mis kasvataks korporatiivset tööandja brändingut ning tuntust auditooriumis ja mis töötaks ka efektiivse värbamiskonteptsioonina järgnevatel aastatel.
Võtsime metodoloogiliseks aluseks oma töötajate soovituste ning Circle K Eesti brändisaadikute kasutamise. Meetod töötab positiivselt organisatsiooni mõistes nii sees- kui välispidiselt. Esiteks tunnustab ja kaasab selline lahendus kõige väärtuslikumat – tänaseid töötajaid, pühendades neid Circle K jaoks väga olulistesse protsessidesse. Töötajad saavad avaldada oma arvamust, pakkuda ideid ning osaleda suures ettevõtmises.
Ettevõttest väljapoole edastab selline kampaania just nende inimeste väärtusi, kellega kliendid igapäevaselt kokku puutuvad ning keda me justkui kõik ka tunneme. Suures pildis aitab see võidelda Eestis tugevalt juurdunud klienditeenindaja stereotüübiga, mille kohaselt on klienditeenindaja alati noor, kaunis, sõbralik ja naeratav naisterahvas. Circle K eesmärk oli edasi anda sõnumit, et ’ringi’ on oodatud kõik, kes soovivad seda tööd proovida või teha, olenemata elustiilist, vanusest, soost vms.
„Tule meie ringi!“ kampaania täitis esimese nädalaga sama tulemuse, mis aasta varasemalt ühe kuuga ning tegevustega leiti uusi töötajaid nii suveperioodiks kui ka pikemaks ajaks. Teist aastat järjest pälvis Circle K Eesti ka mainekamate ettevõtete esikolmikus kõrge koha.