Kirjeldus
Hansapanga õppelaenu kampaania ajal ilmusid Soovis ja Kuldses Börsis kuulutused tekstiga: \"Korralikule tudengile aastaks tasuta korter …\" Kasutasime tavakuulutuse vormi, jättes mulje, et keegi annab krapsakale tudengile õppeaastaks tasuta korteri, tasuta auto ja tasuta arvuti. Kui tudeng helistas kuulutuses olevale numbrile, kuulis ta automaatvastajast Hansapanga õppelaenu reklaami, kus kõigi laenuvõtjate vahel lubati välja loosida tasuta boonused. Kuulutused ilmusid ühe kuu jooksul. Kuulutuste peale helistas ja reklaami kuulas 670 inimest. Kuna õppelaenu toode (laenu tingimused, protsent) on kõigil pankadel võrdne, siis saab otsustavaks just see lisa, mida laenuga kaasa pakutakse. Seepärast oli Hansapanga õppelaenu kampaania oma olemuselt promotsioon. Kampaania põhirõhk oli teles, väli-, raadio- ja printreklaamis ning Hansapanga noortele mõeldud Interneti-keskkonnas knapasnah.net.
-
loovdirektor
-
Copywriter