Kirjeldus
2009.a. hilistalvel Narvas ja Narva lähiümbruses toimunud venekeelsele elanikkonnale suunatud kodukindlustuse kampaania põhiline sõnumikandja. Kuidas talvisel ajal kõige lihtsamalt inimestele näidata mis võib juhtuda siis kui kodu maha põleb, aga eluase kindlustatud ei ole? Punased kampaania sloganit kandvad telgid olid üle Narva linna püstitatud otse lumme kaubanduskeskuste ja kaupluste lähedusse linnale kuuluvale maale, aga ka bussipeatuste katusele. Lisaks ilutses bussipeatuste klaasvitriinis väljavõte kodu kaotanud ja telgis elava perekonna päeviku sissekannetest. Sihtgrupist johtuvalt oli slogan telgil vene keeles. Keeleseadusest johtuvalt tuli see ka eesti keelde adapteerida:). Kiri telgil: Telgist võib saada Sinu tulevane kodu, kui Su eluase pole Ifis kindlustatud.
-
Creative Director
-
Muusika autor
-
producer
-
projektijuht
-
Copywriter