Kirjeldus
Nädal enne Rimi hüpermarketi avamist leidsid inimesed bussipeatuste seintelt tualettpaberi rullid, mida oli kerge lahti rebida ja kaasa võtta. Mida enam rulle ära võeti, seda selgemaks muutus rullide alla peidetud sõnum: “Harva, kui midagi antakse päris tasuta. Aga alates 1. aprillist leiad Rimi hüpermarketist 49 879 asja uskumatult soodsa hinnaga.” Tualettpaberite rebimist filmiti varjatud kaameraga ning klippi levitati Internetis. Avamiskampaania jätkus kampaaniatega kauplustes. Inimesed, kes sattusid “õigel ajal” kauplusse, said kingituseks tasuta paki porgandit, sibulat või salatit. Igal nädalal jagati välja ca üks tonn tasuta köögivilju. Tekst reklaamil ütles: “Rimis on nii soodsad hinnad, et porgandi eest polegi meil enam midagi küsida …” Kampaaniat toetasid raadio- ja printreklaamid. Eesmärgiks oli tuua tiheda konkurentsiga jaekaubandusturule Rimi hüpermarketi kaubamärk ja kommunikeerida Rimi soodsat hinnakuvandit. Seda olukorras, kus kõik räägivad parimast hinnast. Avanädalal (avati neljapäeval) tehti Rimi hüpermarketis 35 566 ostu, teisel nädalal 45 784 ostu. Ülemiste keskust külastanud inimestest sooritas Rimis aprillikuus ostu 37%, mais 44% ja juunis juba 45,5%. Rimi hüpermarketi hinna/kvaliteedi kuvand oli Emori 2004. aasta jaeseire tulemuste põhjal soovitud segmendis.
-
loovdirektor
-
Copywriter
-
Art director
-
projektijuht