Kirjeldus
Plastics bags have a secure position in Estonian retail – it is by far the most sold article. One of the reasons why clients still prefer the plastic bag, is its cheap price compared to environment friendly paper and textile bags. One Rimi store sells on average 9000 plastic bags per month. If we take into account the total number of food stores in Estonia, it can be estimated, the approximately five and a half to six million plastic bags are used each month. This means more than 66 million plastic bags per year, most of which end up in the nature sooner or later. Plastics bags do not decompose, and the degradation can take up to a thousand years.
Kilekotid on Eesti kaubanduses kindlal positsioonil - konkurentsitult kõige müüdavam kaup. Üheks põhjuseks, miks kliendid senini kilekotti eelistavad, on selle soodne hind võrreldes keskkonnasõbralike paberist ja riidest poekottidega. Ühes Rimi kaupluses müüakse keskmiselt 9000 kilekotti kuus. Kui arvestada kõigi suuremate jaekettide kaupluste arvuga, selgub, et hinnanguliselt soetavad tarbijad kuus kuni viis ja pool miljonit kilekotti. See tähendab aastas enam kui 66 miljonit kilekotti, millest enamus jõuab kahjuks ühel hetkel loodusesse. Kilekott ei kõdune ja selle lagunemine võib erinevatel hinnangutel põhjal võtta aega kuni tuhat aastat.
-
Strategy
-
Agencies
-
Projektijuht