Kirjeldus
„Tule nagu oled“ kampaania sündis vajadusest olla nii omade kui tulevaste omade jaoks atraktiivne olukorras, kus vabu töökäsi napib ning ettevõtted peavad nägema tõsist vaeva, et olla tööturul olijate jaoks atraktiivne. Kuidas kommunikeerida suurkorporatsiooni väärtusi mitmekesisusest usutavalt ja inimlikult ning purustada müüt, et pangas töötavad ühekülgsed ja igavad inimesed? Lõime video, kus kasutasime 12 Swedbanki töötaja erinevaid ning erilisi lugusid, mis kandsid endas sõnumit, et panka on oodatud kõik just sellisena nagu nad on - oma huvide ning omapäradega. Panime video mängima nii kinodesse, televiisoritesse kui omakanalitesse ning toetasime seda traditsiooniliste meediategevuste ning kaasava sotsiaalmeediasisuga. Tegime teemapakkumisi, intervjuusid ning kirjutasime artikleid, jõudes PR-tegevuste abil peamistesse meediaväljaannetesse: nii telesse, raadiosse kui ka tuntuimatesse ajakirjadesse. Kuna jaht IT-sektori talentidele on eriti kõva, lõime eraldi IT-blogi, kuhu suunasime potentsiaalseid huvilisi läbi maandumislehe, uudiskirjade ning sihitud bännerite. Andsime edasi teadmise, et tänapäevast panka võiks vaadata kui IT-ettevõtet, mis vajab häid arendajaid ning kus töötingimused on konkurentsivõimelised ning seltskond hea. Sotsiaalmeediasse tõime lugusid inimestest panga erinevatelt tööpositsioonidelt, mida on kokku üle 360. Rääkisime inimeste lugusid, mis said väga sooja vastuvõtu – eranditult kõik kommentaarid ning tagasiside sotsiaalmeedias oli positiivne. Seda toetab ka fakt, et „Tule nagu oled“ kampaaniavideo jõudis orgaaniliselt 170 000+ inimeseni. Kampaaniaperioodil tõusis Swedbanki värbamislehe külastatavus hüppeliselt ehk pea 10-kordselt. Kaasahaarava videoklipiga saavutati oodatust 41% suurema TRP. 2018 aasta lõpus sai Swedbankist paari aasta järel taas Eesti mainekam ettevõte ning mainekaim potentsiaalne tööandja alla 19-aastaste seas. Kõige olulisem on aga, et kõlama jäi sõnum nii tänastele kui tulevastele töötajatele – tule nagu oled! https://www.swedbank.ee/about/careers
-
["Animator", "Animator"]