Kirjeldus
A fresh and innovative solution, maybe even globally! The communicative foundation of Super prepaid sim card is made of TV ads that are based on the so-called Autotune format. This means we looked up the most viral reality-tv clips on Youtube and made the entertainers sing. Fans were included in the creation of the visual, we recieved many video clips via Facebook which we later used in the ads. The main phrase was associated with the product in the end via a verbal message. These slogans found their way to everyday usage as well. Colloquial phrases like “Nii ilus vä” (“So beautiful, really”), “Ära mõtle, kohe ütle” (“Dont think, just say it”) and “Ma ütlen hurraa!” (“Hooray, I say”) are used even today amongst youth and young adults alike.
Uus ja uudne lahendus võib olla terves maailmas! Superi kõnekaardi uue kommunikatsiooni vundamendiks on teleklipid, mis põhinevad nn autotune formaadil. See tähendab, et otsisime üles kõige viraalsemad tõsielulised klipid Youtube'ist ning panime klippide kangelased laulma. Klippide visuaalse poole eest hoolitsesid teataval määral ka Superi fännid, kelle Facebooki kaudu saadetud klippidest leidsid paljud kasutamist montaažiruumis. Põhifraasi sidusime sõnumiga klipi lõpus ning need sloganid leidsid tänu Superi klippidele tee ka tavakasutusse. Käibefraasidena on nii noorte kui pisut vanemate hulgas ka täna kasutusel: "Nii ilus vä", "Ära mõtle, kohe ütle!" ja "Ma ütlen hurraa!"
-
creative
-
Muusika autor
-
producer
-
projektijuht
-
Music and Sound