Kirjeldus
How to bring the brand of RC Cola closer to the age group of 14 to 22? We took the most popular tv-show among the target group, Estonia is Searching for a Superstar, and in parthership created an interactive game where you had to pick out the superstar finalists from the "mortals". To create organic word-of-mouth we found the "mortals" in the game from castings done in shopping centers. The result? Ca 60 000 games played.
Kuidas tuua RC Cola bränd lähemale 14-22 aastastele? Võtsime sihtgrupi hulgas populaarseima telesaate Eesti otsib superstaari ning lõime koostöös RC Cola veebimängu, kus tuli "lihtsurelike" seast leida aja peale üles finalistidest superstaarid. Parimaid auhindasime nutitelefonide ja RC Cola kastidega. Et tekitada mängule orgaanilist võimendust leidsime "lihtsurelikud" kaubanduskeskustes korraldatud castingutest. Tulemus? Ca 60 000 mängitud mängu.
-
creative
-
projektijuht
-
Arendaja