Kirjeldus
Ehkki meie sooviksime vastupidist, ostetakse ajalehti sisu, mitte reklaami pärast. Reklaam jääb inimesele silma, kui see tundub talle huvitav või kui ta silmad eksivad sellele, pidades reklaami sisuks. Sony DSC-T3 puhul üritasime teha midagi silmatorkavat: seega huvitavat ja sisuga kokku sobivat. Eesti Ekspressis on head fotorubriigid Flash ja Seltskond. Mõlemad haakuvad suurepäraselt Sony sloganiga - "Ära Kõhkle. Pildista". Liites Sony slogani nimetatud rubriikide juurde ja tehes seda uudse lahendusega, kus kasutasime lehe valget, tavaliselt tarvitamata, äärt, saavutasime meedialahenduse, mis on nii silmatorkav, huvitav kui sisule lähedal; ajalehe materjalid aitavad edasi anda Sony sõnumit. Teine lahendus sama kampaania raames oli viide täisleheküljelisele reklaamile sisujuhi juures, kujundatud uudishimu äratava uudisnupuna. Seda võimalust ei olnud enne Sony reklaami ilmumist eriti kasutatud, kuid leidis hiljem järgimist teiste klientide poolt muudes väljaannetes. Eesti Ekspress oli meile parimaks kanaliks nii sihtrühma kui ilmumisaja poolest: neljapäeval enne nädalavahetust - ja nädalavahetusel on, mida pildistada.
-
projektijuht
-
tootmisfirma