Kirjeldus
Three stories from the future, where experts of their respective fields are talking about a new amazing talent discovered. By the end of the clip the person appears to be the one watching the movie. Taking into account the interests of the target audience we decided to communicate the serious topic of education through mild humour and personal experience. We wish for the target audience to understand that the decisionmakers of today are eagerly waiting for new talents to appear in their respective fields. The new talent in question is of course the young person watching the clip. Facebook Connect and videomapping allowed us to involve the person watching the video by taking their profile picture and name acquired from Facebook.
Kolm lugu tulevikust, kus meile kõigile tuntud erinevate valdkondade eksperdid räägivad uuest ning võimsast tegijast, kelleks osutub lõpuks video vaatav noor ise. Lähtudes sihtgrupi huvidest ning maailmapildist otsustasime kampaanias kajastatavat tõsist hariduste teemat muuta põnevaks läbi rahuliku huumori ning personaalsuse. Me soovime, et sihtgrupp saaks aru, et praegused tuntud tegijad vajavad järelkasvu, et sujuvalt järgmisesse etappi oma elust astuda ja enda valdkonna areng kellelegi uuele usaldada. See keegi uus on loomulikult seesama noor, kes kampaania klippi vaatab. Facebook connect ning videomapping võimaldavad kaasata inimest läbi ta piltide ning nime videoklippi.
-
creative
-
producer
-
projektijuht