Kirjeldus
Kampaania „Septembris ei joo“ on olnud TAI korraldada juba 2017 aastast, siis üldsus on sellega harjunud, et taas see tuleb. Kuidas aga ühiskonda üllatada, nii et see muutuks aktuaalseks, teemad kõnetaksid ning saaks tähelepanu. Tuli leida uus fookus, teemad ja kõneisikud. Seda tõestas üle 40ne tasuta meediakajastuse.
TAI kampaania „Septembris ei joo“ eesmärgiks on Suurendada pr-i ja turunduse abil teadlikkust alkoholist loobumise positiivsetest tagajärgedest. See kampaania on toimunud juba 20 aastat ning 2017 aastast veab seda TAI. Kampaanias tuleb kinnistada teadmisi alkoholitarbimise negatiivsetest mõjudest. Alkoholist loobumisele ja tarbimise vähendamisele positiivse tähendusvälja loomine ning inimeste käitumispraktikasse toomine. Sihtrühm: 20-45 aastased mehed ja naised, kes tarvitavad alkoholi – kuid mitte alkoholisõltlased. PR- eesmärk oli leida uus ja värske ning ootamatu suund, et panna ühiskond kampaaniast rääkima ning inimesi kampaanias osalema! Tõstsime fookusesse alkoholist loobumise positiivsed majanduslikud ja emotsionaalsed mõjud. Räägime investeerimisest – sh. tervisesse ja iseenda heaolusse. Sõnumikeeles rõhusime üldisemate alkoholiga piiri pidamise eeliste kõrval tarkustele nagu "Rohkem raha ja energiat", "Stress väheneb ja eneseusk tõuseb", "Tekivad uued harjumused" ning "Töötulemused ja suhted paranevad" – mis täiendavad ühtlasi reklaamkampaania sõnumeid ja viivad neid rahvale lähemale- panevad reklaamid meedias rääkima. Kaasame eksperdid-autoriteedid, et anda alkoholist loobumise positiivsetest mõjudest rääkimisele asjatundlik ja samas sihtgruppi kõnetav sisu. Kampaania toimus kolmes etappis- pressiüritus- kampaania nägude lood ja ekspertide õpetused. Kokkuvõtteks sai kampaania 45 unikaalset tasuta meedia lugu, ajakirjanikud alustasid ise aktuaalseid diskussioone, digitaalselt näidati 11,7m korda, kampaaniast võttis osa 47950 inimest. Kogu kampaania tegi uue ja tulemise, sest läks ühiskonnale korda! Eelarve 8000.
-
PR strategist
-
PR specialist
-
Media partner
-
Creative Director