Kirjeldus
The goal for the different media solutions was that the context, usage and the way the message was presented would say the same thing what the copy text said. We created a number of different special solutions for that, they were technically new and used the channel’s context. During the campaign 50 creative solutions were used in 49 mediums and they all emanated from the core idea. Survey (Norstat, dec 2010) showed that noticeability of the campaign was 88% among the target group (25–55 yrs) and this is the best result for SEB’s 2010 campaigns. * When the campaign ended, 96% of clients used the new internet bank (goal was 80%) and that showed that the new web was well received. * During the campaign SEB got 3 times more new contracts (goal was 2 times) than usual. As a result they gained more home bank clients than was expected and that also proves that internet channels are important when choosing a bank – if they are better that the competitor’s they offer a clear advantage. * The goal for Rahapäevik (Money Diary) users was exceeded by 15%.
Töö esitatud koos Mediapool Vizeum`iga. Meediatüüpide lahenduste puhul oli eesmärgiks, et kontekst, meediakasutus ja sõnumi esituse viis antud kanalis ütleks sama, mis reklaami tekst. Selleks töötasime välja rea erilahendusi, mis tehniliselt või sisuliselt olid uudsed, kasutasid ära kanali konteksti. Erilahendustega soovisime rõhutada ja kinnistada SEB internetipanga innovatiivsust ka läbi meediakasutuse. Kogu kampaania jooksul läks 49 kanalis käiku üle 50 loovlahenduse, mis kõik lähtusid kokku lepitud põhiideest. Järeluuringu andmetel (Norstat, detsember 2010) oli kampaania märgatavus 88% (põhisihtrühmas 25-55), mis oli SEB 2010 kampaaniate parim tulemus. • Kampaania lõpuks kasutas uut internetipanka 96% klientidest (eesmärk oli 80%), mis näitas, et uus keskkond võeti klientide poolt hästi vastu. • Kampaania perioodil sai SEB juurde 3x rohkem lepinguid (eesmärk oli 2x rohkem lepinguid) võrreldes tavapärase uute lepingute arvuga sarnasel perioodil. Selle tulemusega võideti juurde oodatust suurema hulga kodupanga kliente, mis tõestab internetikanalite üha kasvavat olulisust kodupanga valikul – kui igapäevased kanalid on konkurentidest paremad, muutuvad nad selgeks konkurentsieeliseks. • Rahapäeviku kasutajate arvu eesmärk ületati kampaania lõpuks 15%.
-
creative
-
Muusika autor
-
photographer
-
producer
-
projektijuht