We used yellow pages style ads to create interest in people and make them want to check their everyday costs. The small ads directed readers from different articles to a full size print that explained the main benefit of SEB internet bank – it gives you a convenient overview of all of your costs. This solution made the print more visible than “normal” prints – the little ads between the texts were intriguing and it also emphasised the message throughout one publication. The placement of the ads had the same message as the copy text. Accordingly to the survey (Norstat, dec 2010) 28% of the target group noticed the print and given its frequency it was a very good result. Compared to a “normal” print (another visual, one big surface) this solution had roughly 2 timed better results.
Tekitasime müügikuulutustele sarnanevate nupukestega inimestes huvi oma kuludest ülevaate saamise vastu. Erinevate artiklite juurest suunasid nupukesed täismõõdus print-lahenduse juurde, mis seletas lahti SEB internetipanga suurima kasuteguri - see annab sulle mugava ülevaate sinu kõigist kuludest. Sellise paigutusega tõstsime lahenduse märgatavust võrreldes tavalise print-reklaamiga – väikesed teksti vahele kujundatud pinnad mõjusid uudishimu tekitavalt, samas võimendasime meediakasutusega ühe lehenumbri piires oma põhisõnumit – pindade paigutus kandis sama sõnumit, mis reklaami tekst. Järeluuringu andmetel (Norstat, detsember 2010) märkas antud print-lahendust 28% sihtrühmast, mis arvestades selle sagedust on väga hea tulemus. Antud erilahendus oli traditsioonilise print-lahendusega võrreldes (teine visuaal, üks suur pind) ca 2x parema tulemusega.