Kirjeldus
The clips that used the Rahapäevik (Money Diary) visuals were placed directly before the beginning of popular serials and movies. The uniqueness of the clips was that they described the content of the show/movie and tied its message directly with the context. We used 12 clips with different messages. For example, for Desperate Housewives we used a clip that said that this show contains intrigues, relationships and passion, but Top Gear emotions, breaking sounds and engine noises. Inside the shows there were regular TVC clips that used the same visuals and talked about the advantages of Rahapäevik. Accordingly to the survey (Norstat, dec 2010) 70% of the target group noticed the TV campaign. Results: ROI, achieving client’s goals. This TV campaign was a part of a bigger campaign, the total results for the whole campaign were as follows: * When the campaign ended, 96% of clients used the new internet bank (goal was 80%) and that showed that the new web was well received. * During the campaign SEB got 3 times more new contracts (goal was 2 times) than usual. As a result they gained more home bank clients than was expected and that also proves that internet channels are important when choosing a bank – if they are better that the competitor’s they offer a clear advantage. * The goal for Rahapäevik (Money Diary) users was exceeded by 15%.
Töö esitatud koos Mediapool Vizeum`iga. Rahapäeviku visuaali kasutavad klipid paigutasime vahetult populaarsemate sarjade ja filmide ette. Klippide eripära ja uudsus seisnes selles, et need kirjeldasid algava saate „koostist“ ehk sidusime oma sõnumi tihedalt esituse kontekstiga. Kokku kasutasime 18 erineva sõnumiga klippi, mis töötati välja spetsiaalset valitud saadete sisust lähtuvalt. Näiteks „Meeleheitel koduperenaiste“ ees olnud klipp rääkis sellest, et saade sisaldab intriigi, suhteid kirge, Top Geari ees olnud klipp aga sellest, et saade sisaldab emotsiooni, pidurikriginat ja mootorimüra. Samade saadete sees reklaamipausides olid ka tavapärased teleklipid, mis sarnast visuaalset keelt kasutades rääkisid lahti Rahapäeviku sisu ja eelised. Järeluuringu andmetel (Norstat, detsember 2010) märkas telekampaaniat kokku 70% sihtrühmast. Tulemuslikkus: ROI, kliendi eesmärkide täitmine Kirjeldatud telekampaania oli üks osa suuremast kampaaniast, kogu kampaania kohta tervikuna võib välja tuua järgmised tulemused: • Kampaania lõpuks kasutas uut internetipanka 96% klientidest (eesmärk oli 80%), mis näitas, et uus keskkond võeti klientide poolt hästi vastu. • Kampaania perioodil sai SEB juurde 3x rohkem lepinguid (eesmärk oli 2x rohkem lepinguid) võrreldes tavapärase uute lepingute arvuga sarnasel perioodil. Selle tulemusega võideti juurde oodatust suurem hulk kodupanga kliente, mis tõestab internetikanalite üha kasvavat olulisust kodupanga valikul – kui igapäevased kanalid on konkurentidest paremad, muutuvad nad selgeks konkurentsieeliseks. • Rahapäeviku kasutajate arvu eesmärk ületati kampaania lõpuks 15%.
-
creative
-
Muusika autor
-
photographer
-
producer
-
projektijuht