Kirjeldus
Eesmärgiks oli müüa liitumisi läbi odava Venemaa minutihinna. Primaarseks sihtrühmaks valisime Ida-Viru venelased, kellel tänu keelele ja päritolule säilinud tihedam kontakt pigem Venemaa venelaste kui teiste maade rahvastega. Venelase perehierarhiaga tutvudes saime teada, et ema on peres tark matriarh, kes otsustab pere rahavoogude suunamise üle. Klipis sai kiidetud ema tarkust - pojast on küll saanud uusrikas uhke dzhiibiga, kuid ikkagi tuleb ta abi saama lahke, aruka mamotshka juurde, kellel nüüdki on pojale head nõu anda, kuidas oma raha-asju paremini korraldada - muidugi liitudes Tele2ga. Klipp on selline näidisõppetund pereemadele,et nemadki saaksid oma lapsukestele sama tarkust jagada.
-
loovdirektor
-
Copywriter
-
projektijuht
-
tootmisfirma
-
muusikaautor