Eesmärk: Tekitada tarbijale elamuslik eelis Rakvere toodete valimiseks.
Elluviimise kirjeldus: Rakvere talvetooteid ostes sai osaleda loosimisel ning võita
kalender-muinasjuturaamatu – Rakvere 2011 aasta kalendri, mille kuupäevade osa ära rebides jääb alles muinasjuturaamat. Kuna muinasjutu tekst on kollaazh erinevatest
tuntud muinasjuttudest, siis sellest lähtuvalt ka illustratsiooni stiil.
Kampaania koosnes teleklipist, kampaaniaveebist, facebook’i kampaanialehest, poematerjalidest - kleepsud toodetel ja wobblerid riiulitel.
Tagajärjed: Kampaania oli äärmiselt edukas, Talvelihade ja praadide läbimüük kasvas 22% võrreldes eelmise aastaga, mil sellele kategooriale reklaami ei tehtud. Verivorstide kategooria üldise langustrendiga Rakvere kaasa ei läinud, vaid hoopis kasvatas oma turuosa 43,6%-ni.