Kirjeldus
Enne kampaaniat:Prisma otsus avada Eesti esimene hüpermarket 24/7 tähendas 2 suurt väljakutset: 1) teenida teenitud meedia abil võimalikult suur tähelepanu, et kliendid leiaksid tee poodi; 2) minimeerida negatiivsete kajastuste hulka. Eesmärgid:Maksimaalne teenitud meedia kajastus: 1) Positiivne või neutraalne vastuvõtt; 2) Külastajate arv 300+. Strateegia: Strateegiline tee jagunes kaheks: 1) võita poe töötajate poolehoid; 2) tagada ajakirjanike positiivne või neutraalne suhtumine. Sisekommunikatsioon töötajatega juhatuse tasandilt mitme kuu jooksul enne avamispäeva. Otsus teavitada 24/7 avamisest päev enne esimest 24/7 ööd pressiteatega kõiki kanaleid korraga ja seejärel vastata kõikidele intervjuusoovidele eraldi. Avamispäev: öö vastu reedet, et testida toimimist enne kiiremat aega tõotavaks laupäevaks ööks kõik ära testida. Sõnumite fookus: pakkuda laia valikut ja head hinda (vs tanklad jt kallid ööpoed), Soome toimiv eeskuju, töötajatele öösel kõrgem palk. Rakendamine:2018: Nädal 1-8. Sisekommunikatsioon, kohtumised juhtkonnaga, võtmesõnumite koostamine, kinnistamine ja plaani välja töötamine Nädal 9 28.02 eesti- ja venekeelse pressiteate levitamine; intervjuude ja erikajastuste kokkuleppimine 01.03 intervjuud kõneisikutega, meediaväljaanded külastavad poodi, öised videolood 02.03 esimese öö statistika avaldamine eesti ja vene keeles; järgmiste intervjuude kokkuleppimine Nädal 10: jätkukajastuste intervjuud, kommentaaride andmine Nädal 14: esimese 24/7 kuu statistika levitamine eesti- ja venekeelses meedias, et kinnitada idee positiivset levikut. Tulemused:Saavutasime töötajate toetuse. Uudis Prisma hüpermarketi 24/7 avamisest levis kõikjale: online, paber, juhtkirjad, hommiku- ja arutelusaated. Tulemused numbrites: 120+ kajastust (sh live-ülekanne ööpoest, teleintervjuud pärast 23.00) €44 000 väärtuses teenitud meedia kajastusi 500 000 organic reach meediakanalite Facebooki postitustel 400 külastajat 1. ööl, 700 külastajat 2. ööl ja esimese kuu keskmine 500 https://bit.ly/2Rf4VAw
-
Creative director
-
PR Consultant
-
Media partner
-
Design