Kirjeldus
Premia Ice Cream Car Web Game was part of a larger media campaign called „We Love Estonian Ice Cream“. The campaign was successful because of the web and the radio (Sky+, Sky Radio ja Star FM) ad collaboration. During the weekdays were given some information about the campaign on the radio. The game was on at the same time on the radio, on the streets and also in the web. The movement of the Ice Cream Car was easily observed using a specific web application on the web page. A customer heard an ad (actually part of the talk show) on the radio. Then he/she had to visit the Ice Cream Car web page where he/she could find a content and a map of the campaign. On a web map you could observe a real-time movement of the Ice Cream Car in the city. A customer who stopped the car and said „I want an ice cream“ got a box of a free plum ice cream called „Eriti Rammus“. Also the car made stops and waited when people will find it.
Kampaania eesmärk oli tutvustada turule uut „Eriti Rammusat“ ploomijäätist. Oluline oli eristuda teistest kampaaniatest ja saavutada tähelepanu korraga mitmes erinevas kanalis. Kampaania toimis veebi ja raadiomängu (Sky+, Sky Radio ja Star FM) koostöös. Kampaaniaperioodil (15 tööpäeva) anti tööpäeviti kahe tunni vältel kuulajatele pidevalt infot kampaania toimumise kohta. Samaaegselt käis mäng nii raadioeetris, linnatänavatel kui ka veebis. Jätsiauto liikumist oli võimalik jooksvalt jälgida läbi kampaanialehele loodud spetsiaalse veebirakenduse. Klient kuulis raadiost reklaami. Seejärel pidi ta minema Jätsiauto kampaanialehele, kuhu oli lisatud kaart. Veebikaardil sai jälgida reaalajas Jätsiauto liikumist linnas. Klient, kes jõudis auto peatada ning ütles märksõna „Tahan jäätist“, sai tasuta kastitäie Premia Eriti Rammusat ploomimaitselist koorejäätist. Samuti tegi auto peatusi ning ootas, millal inimesed ta leiavad. Jätsiauto lihtsamaks tabamiseks oli juhile kaasa antud spetsiaalselt selle mängu jaoks loodud rakendusega Android-nutitelefon. See kogus reaalajas infot auto asukohast GPS-koordinaatide abil. Hetkel, kui auto koordinaadid muutusid, muutus ka auto asukoht kampaanialehe kaardil. Mäng leidis aset 6 linnas ja 2 keeles (nii eesti kui vene keeles) Kampaania tugevusteks olid emotsionaalsus, kaasahaaravus ja eristumine. Jätsiautot jälitati, seda joosti püüdma ülikooli eksamilt ja korraldati jäätiseauto "püüdmist" koordineeritult perekonniti. Aktiivsed tudengid läksid jäätis küsima isegi Premia ukse taha. Emotsiooni ja populaarsuse võib kokku võtta üks päev jätsiautot juhtinud Premia müügijuhi sõnadega: „Tupiktänavasse ära sõida ja pikalt ära peatu, kui ikka 6-7 autot kummivilinal Sinu poole lendab, käed õieli ,siis hakkab õudne!“ Kampaanialeht ja demo auto liikumisest kaardil: http://www.premia.ee/jatsiauto/demo/
-
creative
-
producer
-
projektijuht