Kirjeldus
Taust: Eesti Pagar tõi turule palaleibade sarja Pehmik ning seadis eesmärgiks jõuda järgmise kolme kuuga turuliidriks. Lahendus: Võtsime appi 45 aastat tagasi loodud ja endiselt väga armastatud lastesaate “Mõmmi ja aabits” peategelase Mõmmi. Kuna Mõmmi on inimestega emotsionaalselt tugevalt seotud, andsime endast parima, et neid mälestusi mitte rikkuda. Selleks palusime oma meeskonda originaalsarja loojad ja näitlejad. Üheskoos lõime Mõmmile, kes originaalsaadetes lastele luuletuste abil tähti õpetas, uue P-tähe miniepisoodi. Tulemused: Mõmmi uus luuletus sai õige pea väga populaarseks. Vähese ajaga hakati kuus müüma rohkem kui 300 000 pakki Pehmikut. Tänu sellisele tulemusele märgiti palaleivad esmakordselt ära Nielseni uuringus eraldi segmendina ning Pehmik selle turuliidrina.
-
Project lead
-
Strategist
-
Art director
-
Designer
-
Creative director