Turunduskommunikatsiooni ja lansseerimiskampaania Põhjamaade suurima lemmikloomakeskuse Pet City avamiseks. Eesmärkide saavutamiseks valiti integreeritud turunduskommunikatsioonikampaania, mille elementideks olid sisuturundus, meediasuhted, sotsiaalmeedia toetus ja ekspertkommunikatsioon.
Kaasati tuntud isikuid, et oma sõnum paremini õigete sihtrühmadeni viia läbi erinevate meediakanalite ja elustiilimeedia. VIPid tulid ka keskuse avamispeole koos oma lemmikloomadega, läbi mille suurendati keskuse avamise kajastuste ulatust.
Pet Cityt külastas avanädalavahetusel üle 3100 inimese, mis ületas keskuse poolt esialgselt prognoositu.
Avamine saavutas laia kõlapinna, üritust kajastas 17 meediakanalit (trükipress, televisioon, raadio ja online meedia). 3 kuuga sai Pet City 45 meediakajastust.