Kirjeldus
Last christmas we decided that instead of the usual boring jingle bells we’ll define together with the audience what is the best gift. It is emotion. For example, the joy of being together, but also the feeling you get from reading a good book, watching a movie, listening to your favourite music or playing a game. The goal of the ad was to portray different emotions that are brought up by items sold in Apollo – books, movies, music and games. Campaign message: The best gift is emotion.
Otsustasime jõuludel tavapärase tilulilu asemel koos televaatajatega jõuda arusaamani, mis on tegelikult parim kingitus. Parim kingitus on emotsioon. See võib olla emotsioon koos olemisest, aga miks mitte ka heast raamatust, filmist, lemmikmuusikast või mängust. Klipi eesmärgiks oli kujutada erinevaid emotsioone, mida kutsuvad ellu Apollos müüdavad kaubad - raamatud, filmid, muusika ja mängud. Kampaania sõnum: Parim kink on emotsioon
-
creative
-
producer
-
projektijuht