Kirjeldus
Balti Jaama Turg/Astri Grupp lähenesid turunduskampaaniale väga omanäoliselt ja lõid näituse, mis tuletas teravalt meelde, et keskkonnaprobleemid meie ümber on HIRMSAD ja kuntslikult pole mõtet neid juurde luua, vaid tegeleda tuleb olemasolevate teravate probleemiga. Turunduskampaaniate planeerimisel pööratakse tihti tähelepanu iga-aastastele tähtpäevadele. Ka halloween’i tähistamine on Eestis üha populaarsem ning enamasti dekoreeritakse ruume kõrvitsate, ja tontidega. Meile tundus, et nii on igav. Milleks tekitada kuntslikult „hirmsaid“ dekoratsioone, kui päriselt ja iga päev meie ümber toimuv ongi HIRMUS. Koledate nägudega kõrvitsad võivad olla ju natuke hirmutavad, aga päriselt hirmsad asjad on need, mis juhtuvad meie ümber päris elus, just nüüd. Näituse jaoks paigaldasime Balti Jaama Turule 11 installatsiooni, millel igal ühel oli tugev sõnum, mis viitas konkreetsele keskkonnaga seotud valupunktile. I Land Soundi tiim aitas kokku panna kunstiliselt väga tugeva käsitluse. Näituse läbivaks teemaks sai keskkond alates masstootmise kahjulikkusest kuni jäätmemajanduse probleemideni. Saime tänu loovale lahendusele ja hästi tehtud kommunikatsioonile väga palju tähelepanu – nii meedia poolt kui ka turu külastajatelt. Meedias kajastasid sündmust nt. Ringvaade ja Aktuaalne Kaamera, ehk sellised kanalid, kuhu me tavalise turunduskampaaniaga ei oleks mitte kunagi saanud. Instagrami postituste reach oli keskmisest 10 korda kõrgem ja turul tehtud pildid levisid orgaaniliselt sotsiaalmeedias ja kommuunides.
-
PR strategist