The soft and ethereal brand name MUSI has hit its stride at the heart of a visual concept for a new ice cream. The name is written on the package as if in chocolate, with a design that emanates gourmet quality and appetizing elegance. Pictures of fruit and a light colour scheme make up the background, tantalizing the taste buds. Besides a one-litre family-size ice cream package and ice cream cones in the same style, the series also includes ice cream in cardboard cups – new for the Estonian market.
Pehme ja õhuline brändinimi MUSI leidis vormistuse uue jäätiseseeria visuaal-kontseptsiooni keskmes. Nimi on pakendile kirjutatud justkui shokolaadiga, lahendusest õhukub hõrku, isuäratavat elegantsi. Logo tasutafooni moodustavad maitsmismeeli ergutavad puuviljafotod ja helge koloriit. Seeriasse kuuluvad lisaks 1L perejäätisele ja Eesti turu jaoks uudsetele pisikeses kartongtopsis jäätistele ka sarnases võtmes kujundatud koonusjäätised ja kohukesed.