Kirjeldus
In late January and early February, all the supermarkets and stores have additional discounts to their existing discount campaigns, which result in extraordinarily low prices. During that time, the radio channels are full of aggressive ads, basically saying "Our prices are the best!". Because Magistral's radio advertisement budget was minimal compared to the larger chains, we needed an alternative, cleverer approach. We decided to create a modest, peaceful ad, which would not go unnoticed in the commotion. This, however, posed the following problem: 99% of people listen to radio as a background activity and do not pay attention to what is being said. The only attentively listened part of radio programming is news programming. That is why we presented the Magistral discount ads as news.
Jaanuari lõpus ja veebruari alguses toimuvad kõikide kaubanduskeskuste ja kaupluste allahindluskampaaniate lisaallahindlused, kus tooted on erakordselt soodsad. Sel ajal on väga populaarsed raadioreklaamid, mis karjuvad teineteisest üle sõnumiga „Minu hinnad on paremad!”. Kuna Magistrali raadioreklaami maht on võrreldes suurte keskustega minimaalne, oli vaja läheneda asjale teise külje alt ja kavalalt. Otsustasime luua vaikse ja rahuliku reklaami, mis suure karjumise vahel siiski tähelepanu tõmbaks. Kuid kuidas seda teha, kui 99% inimestest kuulab raadiot taustaks ja ei pane tegelikult tähele, mis seal räägitakse? Ainuke asi, mida inimesed raadiost tähelepanelikult kuulavad, on uudised, mistõttu sündisidki Magistrali lisaallahindluse uudised.
-
creative
-
producer