Mida saab teha üks väike jäätisetootja, keda pitsitab elektrihind nii palju, et jäätise tootmine on üleöö kahjumlik?
Teha odavam toode?
Teha elektri hinna osas sotsiaalne pilkamine? Teha enda üle nalja?
Teha rohkem turundust?
Vastus kõikidele küsimustele – jah!
Sügisel 2022, kui kõik rääkisid ainult elektrihinnast, otsustas La Muu hakata jäätist tootma öösel, sest siis on elekter odav. See oli vajaduspõhine, aga ka turunduslik otsus.
Esmane mõte oli teha näiteks vanillijäätist, kuid koos agentuuriga leiti, et kui toota hoopis pirnijäätist, saaks toote nimeks panna La Muu Säästupirn. Ühelt poolt toimib see justkui vaimuka sõnamänguna, kuid teiselt poolt avab päris palju uusi uksi, et panna inimesed endast rohkem rääkima. Võib-olla isegi rohkem armastama.
Miks on La Muu Säästupirn erakordne?
Harva satub võimalus, kuidas korporatiivne mure, tootearendus, pakend ja selle kommunikeerimine moodustavad nii ühtse terviku.
La Muu tahtis toota jäätist öösel. Odava elektriga. Aga neil ei olnud ideed, mis jäätist teha. Soovitasime neil hakata tegema pirnijäätist. Siis saame panna toote nimeks La Muu Säästupirn, teha lambipirnist inspireeritud pakendi, vastava kommunikatsiooni