Kirjeldus
Osale.ee online campaign significantly increased participation in governmental direction. Managed and excuted by altex, supported by Riigikantselei, Velvet and Trinidad. Techniques used combined online surveys, Google Adwords, usability analysis, user testing, a “bloggers' event”, email marketing, website analytics, MSN chat ads, link building and “web design”. Results: • Number of visitors AND registered users both increased 400%; • Number of new ideas from citizens – tripled and quality went up too; • Nearly 2500 citizens completed the survey offering valuable feedback and suggestions to improve the site; • Over 1000 questions/commented submitted to the Prime Minister; • Interest in the citizen ideas section up 74%; • Traffic from Google up over 50%; • Time spent per user is up over 20%; • Cost of campaign 295,000 EEK + VAT.
Osale.ee online kampaania suurendas märgatavalt sihtrühma kaasatust poliitiliste otsuste mõjutamisesse. Kampaania korraldas ja teostas altex, toetavates rollides olid Riigikantselei, Velvet ja Trinidad. Kampaania käigus kombineeriti erinevaid lahendusi: online küsitlusi, Google Adwordsi, kasutatavuse analüüsi, kasutajateste, “blogijate üritust”, emaili turundust, veebianalüütikat, MSN chati, linkimis-strateegiat ja veebidisaini. Tulemused: • Külastuste JA registreerunud kasutajate arvud tõusid mõlemad 400%; • Kodanikepoolsete ideede arv kolmekordistus ja samuti tõusis kvaliteet; • Peaaegu 2500 kodanikku täitsid küsimustiku, pakkudes väärt tagasisidet ja soovitusi lehe arendamiseks; • Üle 1000 küsimuse peaministrile; • Huvi teiste kodanike poolt sisestatud ideede vastu tõusis 74%; • Liiklus läbi Google tõusis üle 50%; • Keskmine lehel viibimise aeg tõusis külastaja kohta üle 20%; • Kampaania kogumaksumus 295,000 EEK + KM.
-
creative
-
projektijuht