Kirjeldus
Taust Renoveerimisotsuse tegemise juures on kõige suuremaks takistuseks otsusele jõudmine ühistu üldkoosolekul. Peamiselt takistab otsuse tegemist hirm laenukoormuse ees. Sihtrühm Sihtrühma kuulusid kõik kortermajades elavad inimesed, kes omavad üldkoosolekul hääleõigust. Seega oli tegemist väga kirju seltskonnaga nii vanuse, haridustaseme kui kõigi muude näitajate poolest peale elukoha. Eesmärk Kampaania eesmärgiks oli selgitada tõsiasja, et ka koos laenumaksetega langevad pärast terviklikku renoveerimist eluasemele tehtavad kulutused. Samas pidime selgitama ka tervikliku renoveerimise mõistet ja jõudma konkreetsete renoveerimisotsusteni. Strateegia Kuna sõnum oli väga keeruline ja pikk, otsustasime paralleelselt käivitada kaks kampaaniat, mis teineteist täiendasid. Kampaania esimese poole ülesandeks oli teadlikkuse tõstmine ja üldise fooni loomine. Kampaania teise poole ülesandeks oli sihtgrupi mõjutamine konkreetsete renoveerimisotsuste tegemise suunas. Teostus Teostust saab näha ka kaasasolevast videost. Fooni loomine ja teema tõstatamine Peamise kanalina kasutasime televisiooni, milles selgitasime tervikliku renoveerimise põhimõtteid ning kokkuhoiu võimalust. Sama sõnumi ja visuaaliga viidi magalarajoonides läbi ka välimeediakampaania. Otsene mõjutamine renoveerimisotsuse langetamiseks Paralleelselt kasutasime termofotodel põhinevaid lahendusi, mille eesmärk oli näidata, kui suur on tegelikult soojuskadu renoveerimata kortermajades. Erilahendusena kasutasime renoveerimata hoonete fassaadidel hiiglaslikke termopilte, mis näitasid, kuhu reaalselt nendest hoonetest soojus kaob. Lisaks said spetsialistide väljavalitud 42 kortermaja elanikud tervikliku renoveerimise põhimõtteid ja võimalusi tutvustavad voldikud. Kujunduses oli kasutatud nende oma kodumajade soojuspilte koos tekstiga, mis juhtis tähelepanu probleemsetele kohtadele.
-
creative
-
producer
-
projektijuht
-
Art director
-
Copywriter