Kirjeldus
Reasearch in Estonia shows that people want natural product, but willingess to buy is low. Farmi took a risk and launch new type of natural Creek andTurkish style yogurts. Camapign goal was to show how easy it is to cook with the products and how many recepies there are. Campaign target group is active living city people, who value healthy lifestyle, but have no time to cook.
Uuringud näitavad, et Eesti turul on valmisolek osta naturaalseid tooteid, samas puudub reaalne ostukäitumine. Farmi otsustas riskida ja tulla turule uue kodumaise tootekategooriaga - pakkudes kreeka-tüüpi jogurtit. Kampaaniaga pidime inimestele tarbimist õpetama. Meediastrateegia põhineb insightil, et igaüks oskab süüa teha, kui tooraine on hea ja retsept äärmiselt lihtne. Tahtsime seda läbivalt kampaanias näidata ja sellest lähtuvalt sündis kontseptsioon ja meediapindade valik. Kampaania sihtrühm on aktiivne linnainimene, kes kaua kokata ei jõua, samas tahab kvaliteetset ja maitsvat toitu.
-
creative
-
projektijuht