Unique idea and its launch via 2-phase campaign: classic teaser (1 month) and public PR created strong base for message to reach critical mass and generate buzz.
In May 2010 teaser, more than 1000 signed up for e-zine and 2000 joined Facebook page, without knowing location nor details, promising that vision works. People joined purely based on idea–cinema screen magic and open-air rooftop enchanted for word to spread.
Integrated PR; media, socialmedia and guerilla actions centered campaign enforced achieving goals – by September more 6200+ people were as Facebook friends! Newsletter wished by 2000 names, web unique visits reached impressive 120 000 for niche project and 15000+ ticketbuyers and terrace visitors 10000 for 1st season not bad numbers at all.
Project reached top penetration in local medias and uninitiated coverage in renowned foreign press (Helsinki Sanomat Culture A-side with fullpage photo, Guardian, USA Today etc). More than 100 articles.
Katusekino uudne idee ning selle lansseerimine läbi 2-etapilise kampaania: klassikaline teaser (1 kuu enne koguinfot) ja avalik pressiteavitus lõid jõulise platvormi sõnumi viimiseks kriitilise massini ning laiapõhjalise kõmu tekitamiseks.
Mai s 2010 lansseeritud teaser faasis, Katusekino asukohta ja detaile avalikustamata, liitus juuniks 1000 inimest uudiskirjaga ja 2000 huvilist Facebooki lehega, näidates, et visioon töötab. Liituti puhtalt idee pealt – suure kinolina maagia ja vabaõhukino & katuste lummus piisasid sõna levikuks.
Integreeritud PRi, tava- ja sotsiaalmeedia ning guerilla fookusega kampaania juunist võimendas eesmärkide saavutamist – septembris oli Facebookis juba 6200 inimest! Uudiskirja soovis 2000 nime, veebikülastatavus oli nišiprojektile 3 kuu jooksul muljetavaldavad 120 000 unikaalset, Katusekinos oli piletiostjaid 1. hooajal 15 000 + terrassil ajaveetjaid 10 000 juurde.
Projekt saavutas suurepärase kajastuse kohalikus meedias, eriliseks pärliks olid aga initsieerimata artiklid mainekas välispressis (Helsinkin Sanomate Kultuuri A-külje artikkel ülelehefotoga jõudis 1,2 milj lugejani; kajastasid Guardian, USA Today jm). Kokku pea 100 kajastust.