Kirjeldus
A. Le Coq Imperial was launched as a case of transmedia storytelling. Through the Facebook profile with carefully selected tone-of-voice to PR action where we sent out beer caskets to European crowned heads to the TV spot and print ads talking the story of A. Le Coq and Russian Czars. It was all united in one platform with firm tone-of-voice, vocabulary and storytelling.
A. Le Coq Imperial lansseeriti ühtse ja sidusa loona läbi erinevate meediakanalite. Enne, kui toode turule toodi, loodi Vene Keisrinna Aleksandra Facebooki profiil, mille jaoks loodi hoolikalt läbimõeldud hääletoon, mis rääkis suursuguselt (ent huumoriga) A. Le Coqi seostest Vene Keisrikojaga ja uue õlle tulekust. Sama lugu rääkis ka Euroopa kuningakodadele saadetud uue õlle kastid ja nend ekaaskiri. Massimeediasse jõudis lugu lõpuks läbi tele- ja trükireklaami. Kõike hoidis koos tootele sobiv hääleton, sõnavara ja jutustamisviis.
-
Strateegiajuht
-
Sotsiaalmeedia juht
-
creative
-
projektijuht