Kirjeldus
Hagar’s new visual identity is contemporary, distinguishable and simple yet highly functional and recognizable throughout different mediums. Main character of Hagar’s visual identity is the symbol derived from the traditional bakery’s oven, baker’s hat and breadloaf. It is used by the primary logotype and the alternative icon, also the pattern, signs on packaging and as the placeholder for pictures.
Hagari uus visuaalne identiteet on kaasaegne, eristuv ja lihtne, säilitades sealjuures äratuntavuse ja funktsionaalsuse läbi erinevate meediumite. Värvidest on kasutusel punane ja valge, olles äratuntavaks signaaliks Hagari erinevatel infokandjatel ja pakenditel. Kujundusmotiivi kandvaks elemendiks on ahjusuust, pagarimütsist ja leivapätsist tuletatud kujund, millel põhineb nii suurtel pindadel kasutatav embleem kui ka väiksemõõtmelisemateks kasutusteks mõeldud alternatiivne märk. Kujundist on ka tuletatud muster, ikooniseeria ja pildiraam.
-
creative
-
photographer
-
projektijuht