Kirjeldus
Objective: To increase awareness of GreenIT's sales and service Message: GreenIT computer lab full management solution provides business customers a GREEN ROAD. GreenIT branded wooden box with a green tea and GreenIT tea cup was personally delivered to potential clients - financial managers. Campaign time> April 2012. Mapping and documentation of transactions, after couriering, with help from telemarketing. Additional communication: web banners and campaign page Quantity> 226 sets for financial managers> telemarketing May 2012 Results: 18 new customers> Fall 2012
Eesmärk: GreenIT teenuse müük ja tuntuse kasv Sõnum: GreenIT arvutipargi täishalduslahendus annab äriklientidele ROHELISE TEE. GreenIT bränditud puidust karp koos rohelise tee ja GreenIT teetassiga viidi personaalselt potentsiaalsetele klientidele - finantsjuhtidele. Kampaania aeg > aprill 2012. Tehingute kaardistamine ja vormistamine, peale kullerdamist, telemarketingi abil. Lisa kommunikatsioon: veebibännerid ja kampaanialeht Kogus > 226 komplekti finantsjuhtidele > telemarketing mai 2012 Tulemused: uusi kliente 18 > sügis 2012
-
creative
-
producer
-
projektijuht