Kirjeldus
NPNK saabus turule skandaalsel viisil, intrigeerides ühiskonna dogmasid ning lastes mõista, et noored on tähelepanu väärt. Peale edukat aastat oli NPNK kogunud üle 100 000 kliendi, kes kõik tundsid tugevat kuuluvust. Neid köitis NPNK noortele ainuomane märgikeel, selged edud ja NPNK spetsilaalselt noortele suunatud imago. Piltlikult öeldes on Generatsioon NPNK selle tõdemuse väljendus, et kutsuda ka neid väheseid noori, kes veel ei kuulu NPNK klientide hulka, liituma selle põneva maailmaga. Kampaania põhiteljeks oli minutiline imagoklipp, mis rääkis lugu enese otsimisest ja leidmisest sõprade / kuuluvuse abil. Müstiline NPNK märkide maailm kanti innovaatiliste vilkuvate outdooride abil reaalsesse linnaruumi. Kogu maailm sai reaalse sisu veebilehel, mis selgitas lahti NPNK olemuse, pakkumised ja taustad. Veebilehele viis ka bannerkampaania veebis. Kampaania tõstis NPNK imago skandaalitsevast alternatiivnähtusest respekteeritud noortele suunatud kvalitatiivbrändide maailma ja kinnitas olemasolevatele klientidele, et nad on teinud õige otsuse.
-
loovdirektor
-
Copywriter
-
projektijuht
-
fotograaf
-
Art director
-
Art Director