Kirjeldus
Is fashion passion? How to incorporate established brands with small private designer labels? These questions intrigued Domina Shopping Centre to launch a unique project in Latvia - FIP. Fashion is Passion. Young and creative artists were asked to participate in outrageous contest to find the best and most creative new season look for Domina Autumn Collections. International jury Selected 10 finalists who'se designs were photographed for the catalogue. An internationally acclaimed photographer Ann Vallé captured the creativity of young designers in their mission to fill a white room with their interpretation of the coming Autumn. The winner was announced in a VIP event where the catalogue was revealed for everyone.
Kas mood on kirg? Kuidas siduda suuri ning turul tuntud moebrände väikeste noorte disainerite märkide ja ideedega? Need küsimused intrigeerisid Domina ostukeskust lansseerima unikaalset projekti Lätis, mille tulemusel tekkis FIP. 'Fashion is Passion' võistlus. Noortel ja kreatiivsetel (moe-)kunstnikel paluti joonistada parim, kõige huvitavam ning omanäolisim uue hooaja stiil. Seda kõike Domina 2008 sügiskollektsioonide kampaania raames. Rahvusvaheline zürii erinevatelt elualadelt valis välja kümme parimat. Need kümme said võimaluse töötada koos rahvusvaheliselt tunnustatud fotograafi Ann Vallé'ga, kes kuus päeva pildistas disainerite "lugusid". Disainerid pidid täitma valge ruumi oma looga, interpreteerides saabuvat sügist 2008. Projekt lõppes moeka kataloogiga, mis saadeti Riia elanikele.
-
creative
-
photographer
-
projektijuht