Kirjeldus
Projekti eesmärk/ kliendi poolt esitatud briif Eesmärke oli kaks. Esiteks suurendada Estraveli Facebooki jälgijate arvu. Eesmärk oli koguda vähemalt 3000 uut kontakti. Teine eesmärk oli populariseerida pulmareise ja anda avalikkusele teada, et Estravel korraldab ideaalseid pulmareise ning reise mesinädalateks. Projekti eelarve suurus (sisaldab nii konsultatsioonitasu kui kõiki kulusid) Ca 5000 € NB: ei sisalda pulmareisi otseseid kulusid, mis jagatakse kahasse erinevate partneritega. Valitud strateegia lühikirjeldus Estravel on üks suurim Facebooki fännide arvuga ettevõte Eestis, kusjuures jälgijate nn kvaliteeti võib hinnata kõrgeks. Eelneva tõttu ning lähtuvalt seatud eesmärkidest valiti kampaania peamiseks kanaliks just Facebooki fännileht. Tähelepanu ja inimeste suunamiseks Facebooki fännilehele kasutati paralleelselt kõiki teisi meediakontakte ja-kanaleid (tegime sihtrühmade poolt kasutatavatesse foorumitesse sissekandeid, saatsime informatsiooni blogidele, ajakirjadele, päevalehtedele, meelelahutus- ja uudisportaalidele jne) Lisaks panid mõlemad finaalpaarid omakorda kokku päris suure (enese-) reklaamikampaania, et ärgitada inimesi nende poolt hääletama. Üks paar tegi endast kogunisti video Youtube`i keskkonda. Projekti/kampaania tulemuste ülevaade 15. septembril alanud konkursile laekus 160 paari osalemisavaldused, milles kirjeldati oma kohtumislugusid ning põhjendati, miks just nemad on väärt pulmatseremooniat Seišellidel. Meie muinasjutt paradiisis\" mängu finaali pääsenud kuue paari poolt hääletas kokku 11 000 inimest, nendest 3552 võitjate Ave ja Tarmo poolt. Finaliste otsustasime välja valida 6 algse kolme asemel, kuna me ei oodanud nii suurt osavõttu. Paarid käisid profifotograafi käe alla end jäädvustamas. Kusjuures ülesanne oli neile seatud nii, et nad ise peavad välja mõtlema teema ja selle, kuidas välja tuua kõige huvitavama külje endast, et kindlustada võit. Es
-
producer
-
projektijuht