Kirjeldus
Eesti on turistidele seni peamiselt tuntud oma keskaegse Tallinna vanalinna poolest ja siia reisitakse eelkõige suvekuudel. Eesti on turistidele tuntud peamiselt oma keskaegse vanalinna ja muinasjutulise jõuluturu poolest, aga väga vähe teatakse, mida erilist Eestil veel pakkuda on. Sellest ajendatuna tekkis soov tutvustada riiki läbi esmapilgul tavapäraste tegevuste, millele on lisatud kohalik kiiks. Kampaania eesmärgiks oli suurendada tavaturisti teadlikkust Eesti kui reisisihi eripäradest ja unikaalsusest läbi influencerite loodud sõnumite ning meelelahutusliku ja informatiivse multimeedia. Kampaania esimeseks sammuks oli anda influenceritele tõeliselt unustamatu kogemus. Mitmekülgset Eestit näitava ja kaasahaarava sisu loomiseks kutsuti 2018. aasta jooksul Eestisse eri tüüpi influencereid ehk mõjuisikuid. Kampaania teiseks sammuks oli loodud emotsioonide põhjal panna kokku hulga väikeseid digi-kampaaniaid. Selleks kasutati kuulsuste reisidel loodud video- ja pildimaterjali, mis muudeti Eestit tutvustavateks reklaamideks. Eesti promos kuulsusi ja kuulsused promosid Eestit. Vastastikune turundustegevus toimis nagu kellavärk, kus võidud olid suured ja kaotada polnud midagi. NHL-i hokilegend Soomest, Telegraphi ajakirjanik Suurbritanniast, Vene diiva, Prantsuse Michelin-tärni kokk, Saksa teleajakirjanik, Rootsi tõsielusaate staar, Läti kuulsaim pop-bänd, 2,7 miljoni üleilmse jälgijaga Instagrammer, Tšehhi reisivlogijad, Brasiilia telesaatejuht — kokku 45 külalist on tänaseks viinud Eesti ja siinsed erilised elamused ca 90 miljoni inimeseni. 30 000-eurone PR-eelarve on ca 250 meediakajastusega rahasse ümber arvutatuna toonud seni meedianähtavust ca 175 000 euro eest.
-
Social Media Specialist
-
PR Agency
-
PR Manager
-
Media Manager (press trips)
-
Media Coordinator (press trips)
-
Project Lead