Kirjeldus
Keskkonnaministeerium soovis tõmmata tähelepanu üksikisiku rollile kliimamuutuste ärahoidmisel läbi meelelahutusliku videosketši või lauluvideo enne rahvusvahelist kliimakonverentsi #COP26. Lõime lauluvideo, mis kõnetas, mõjus ja ilmestas tänase põlvkonna muret planeedi tuleviku osas. Koostöös reketiga lõime laulu ja muusikavideo „Eikellegi ma“, millega jõudsime pea kogu Eesti elanikkonna kõrvu. Keskkonnaministeerium soovis tõmmata tähelepanu üksikisiku rollile kliimamuutuste ärahoidmisel läbi meelelahutusliku videosketši või lauluvideo enne rahvusvahelist kliimakonverentsi #COP26. Lõime lauluvideo, mis kõnetas, mõjus ja ilmestas tänase põlvkonna muret planeedi tuleviku osas. Kaasasime laulu loomisesse reketi, kelle loomingust võib alati lugeda enamat kui kirjas. „Eikellegi ma“ laulu kuulates ei saa koheselt aru, mis on loo sõnum. See on laul suhtest, kus käitutakse halvasti. Suhtest, mida me keegi ei tahaks kogeda, kus on hoolimatus, ükskõiksus, tähelepanematus. Alles laulu lõpus hakkad mõistma, et see, kes laulab või see, kellest lauldakse, on meie koduplaneet Maa. Ka laulu pealkiri on kahemõtteline „Eikellegi ma“ või „Eikellegi Maa“ Singel anti välja kui reketi uus laul, mis lansseeriti kõigepealt tema kanalites, misjärel järgnes keskkonnaministeeriumi teavitustegevus, kus toetati reketi algatust pühendada nii olulisele teemale laul. „Eikellegi ma“ mängiti ette kõikides tuntud raadiojaamades: Power Hit Radio, Sky Plus, Elmar, Vikerraadio, TRE raadio, Kadi raadio, MyHits, Raadio 4, Star FM. Valminud videost tehti lühiklipid Tik-Toki, Instagrami, Facebooki ning tutvustati laulu sotsiaalmeedia kanalites. Lisaks saadeti mõjuisikutele „keskkonnasõbralik“ virtuaalne pakk uue lauluga, mis tõi laulule ja sõnumile suure tähelepanu sotsiaalmeedia võrgustikes. Kogu teavitust saatis laialdane meediategevus. Release päeva tulemus (22.10): • Eesti YouTube trending #3 • Eesti Spotify kohalik #1 (üld #4) • Stabiilselt YouTube trending #3 (nädal aega). • Laulu vaatamisi YouTubeis tänaseks: 166 000 korda • Spotifys kuulamisi 35 600 Jõudsime lauluga sadade tuhandete inimesteni kui mitte kogu Eesti elanikkonnani. Uut laulu tutvustasid nii ministeerium kui reket raadiosaadetes, online portaalides, telesaadetes. Kokku ilmus 20 meediakajastust online’is, raadios ja teles. Mis peamine – video koos sõnumiga jõudis paljude Eesti inimeste kõrvu, südamesse ja teadvusesse.
-
PR strateeg
-
Muusika
-
Video
-
Projektijuht/produtsent
-
Muusika Mix/Master
-
1 AC
-
Copy
-
Produktsiooni assistent
-
Loovjuht
-
Laulu autor